Kristinvitamin

15 DAYS
 

När jag skriver detta är det 15 dagar kvar tills vi ska resa. Jag har bara en vecka kvar att göra på jobbet och är i Stockholm för att fixa det sista inför resan: köpa packkuber, resehanddukar, jag ska sälja av en del grejer och hyra ut min lägenhet, avsluta min kurs och säga hejdå till mina vänner här.

Det längsta jag har rest tidigare i livet (sammanhängande) är tre veckor - nu ska vi snart vara borta i ett halvår minst. Såååå spännande att man inte har en aning om vad som väntar. 😀

Vi har startat denna bloggen för att många vänner och familjemedlemmar vill "följa oss" på resan. Men bloggen är också till för oss själva, för att vi ska kunna gå tillbaka och minnas. Vi har alltid dokumenterat våra resor i film och foto tidigare och nu har vi äntligen en gemensam platform där vi kan dela allting med er - samtidigt.

Det kommer mest vara jag som skriver på bloggen men Tim kommer troligtvis stå för mycket videomaterial.

Kul att ni vill följa vår resa! Enjoy!

---

When I am writing this it's only 15 days left til we are leaving. I'm in Stockholm working my last couple of days and finishing off the last things that needs to be fixed before we are leaving.

The longest time I've been traveling before is three weeks straight. Now, we will be travelling for at least 6 months. It's soooo exciting that we don't know what the future will hold! 😀

We started this blog because family and friends wanted to have somewhere to go to be able to follow us on this trip. But this blog is also for ourselves, to be able to look back on the trip and remember what we did and where we went. We've always documented our earlier trips with videos and photos but now we finally have a place where we can share everything with you all at the same time.

It will mostly be me that will write here on this blog, but Tim will handle most of the videos. 

Hope you'll enjoy following our journey!

---

 
Thailand, 2016/2017 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress