Kristinvitamin

AIN'T NO BUILDING HIGH ENOUGH
Ta mig tillbaka. Till sol och värme. Till höga byggnader, fontäner och marinor. Till falafel, hummus och färska dadlar. Till skapandet av nya minnen med fina människor. Ingen dag den andra lik. 
 
Bring me back. To the sunlight. To tall buildings, fountains and marinas. To falafel, hummus and dates. To the creation of new memories with people I love. When no two days are the same.
ajlimullersandvik.blogg.se

Det ser verkligen uuunderbart ut <3333

Svar: Och det var det också 😍
Kristinvitamin

ajlimullersandvik.blogg.se

förstår det! Jag har aldrig varit i Dubai, vad sugen jag blir nu!

sv: det var underbart gott! Den är från Clas Ohlson tror jag bestämt :)

Svar: Åk, du kommer inte att ångra dig :) Å tack! Det ska jag kolla in :)
Kristinvitamin

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress